joi, 24 decembrie 2015

Ultime ganduri

Pentru ca suntem in Ajun de Craciun, blogul meu va lua o mica pauza (pana la anul in februarie dupa ce imi recapat viata dupa sesiune) dar nu inainte de a va transmite cateva ganduri.

In primul rand, vreau sa va multumesc tuturor celor care ma cititi in mod constant si imi bucurati sufletul prin feedback. Suna ca un discurs de la premiile Grammy, dar voi sunteti motivatia mea. Sa fii citit de atat de multi oameni, mereu altii, inseamna enorm pentru mine. Eu ma inclin in fata voastra si va promit ca nu voi inceta in a va surprinde [placut] cel putin din punct de vedere literar. Pentru cei care vor sa afle mai multe despre mine, aveti aici un material.

In al doilea rand, a fost un an tumultuos pentru mine. Ca orice an de altfel. Si, fara sa fiu pesimista, la fel va fi si anul care vine. Am cunoscut oameni noi, am pierdut oameni vechi, am ras si am plans, am muncit si am cucerit, am invatat si am fost invatata la randul meu, am dat si primit lumina, am iubit si am... Dar cel mai important, am devenit o versiune mai buna a mea. Un fel de Roxana upgraded. Si asa stiu ca anul care a trecut nu a fost unul pierdut. Va doresc si voua ca in anul care vine sa deveniti cea mai buna versiune a voastra, ca o pasare Phoenix ce renaste din propria cenusa.

Dragilor, de data aceasta nu voi fi mareata in cuvinte ci simpla. Dar -sper eu- frumoasa, asemeni sarbatorii de maine. Craciunul sa va gaseasca pe toti cu mesele incarcate si sufletele curate, nicidecum invers!! Sa va gaseasca impacati cu voi insiva, in primul rand, si apoi cu ceilalti. Sa fiti fericiti, iubiti [cum si de cine vreti voi], optimisti si zambitori. Lasati planurile si promisiunile pentru anul care vine; vad ca e la moda chestia cu "un nou start, un nou inceput". Nu. Sunt de parere ca cine e un nesuferit in 2015, va fi la fel de nesuferit si in ianuarie 2016 ;) Traiti momentul si faceti sa fie perfect! Va multumesc ca ati fost alaturi de mine si ca ne-am intalnit impreuna in cuvinte.

Cum ar spune Andrei Versace, "aveti grija de corpurile voastre!" :))

Va iubesc pe toti.
Roxana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu