marți, 22 decembrie 2015

Draga tata,

Sunt eu fetita ta. Inca nu ne-am cunoscut, insa iti simt vocea prin burtica. Tu si mama ma iubiti atat de mult si abia asteptati sa facem in sfarsit cunostinta. Aceasta scrisoare este pentru tine.

Tata, ma asteapta o adevarata jungla "afara". O lume lipsita de speranta cum ar spune unii si o lume a celor care reusesc sa isi impietreasca inima pentru a-si atinge scopurile.
Tata, promiti ca imi vei lua apararea cand voi deveni tinta rautatilor colegilor? Pentru ca, vezi tu tata, fetele vor fi invidioase pe rochitele mele si pe parul meu buclat, iar baietii...baietii vor fi baieti. Vor face glumite proaste si vor rade pe seama mea. Dar eu nu ma pot amuza.
Tata, promiti ca vei fi "indulgent" cu baiatul din vecini care ma va invita la bal? E simpatic asa, in felul lui, si se poarta frumos cu mine. Poate, cine stie...
Tata, promiti ca voi ramane mereu fetita ta frumoasa? Se pune accent atat de mult pe frumusete, tata, dar pacat ca nu frumusetea naturala se promoveaza. Ci cea de suprafata, cosmetizata, plastificata si cat mai anorexica. Iar eu nu sunt ca ele. Eu am frumusetea mea.
Tata, promiti ca vei avea incredere in mine chiar si atunci cand vei auzi lucruri neadevarate despre mine? Am crescut mare acum si constat cu tristete ca pe masura ce crestem ne prostim, in loc sa devenim mai intelepti. Un om cu bun simt este fraier, un om muncitor este sclav, un om cu suflet curat e naiv iar un om iubitor este... Iar ca fata, tata, ma confrunt cu o multime de prejudecati si "etichete".
Tata, mai tii minte pe baiatul ala de la bal? Afla ca atat el, cat si multi, multi altii au venit cu bocancii in sufletul meu, au facut mizerie si au plecat. Iar eu a trebuit sa stau dupa fiecare sa fac curat incat am obosit de tot. Cica nu le-a placut de mine sau ca nu se ridicau la standardele mele, insa acum ii vad (fericiti?) in bratele altor fete. Ah, tata, ce frumos te purtai tu cu mama si cat de frumos stiati sa va pretuiti iubirea.. Unde mai este tata iubirea adevarata in zilele noastre? Cum sa mai am incredere in oameni?

Tata, imi promiti ca intr-o buna zi ma vei conduce la altar, imi vei da voalul la o parte si imi vei da binecuvantarea de a zbura? Sau ca imi vei acorda primul dans in calitate de "femeie casatorita". Tata, promite-mi ca o sa mai pacalesti putin timpul pana iti vei strange si nepotii in brate, ca le vei face un leagan si o bancuta inalta in fata portii de pe care sa urmareasca masinile si trenurile grabite.

Tata, invata-ma sa fiu mai dura, mai rece, mai "barbata". De ce nu mi-ai spus ca e atat de greu sa fii o Femeie intr-o lume a barbatilor?

Tata, am atatea sa iti spun. Dar te simt batran, slabit, te aud tot mai putin. Tata, tu ai fost si vei fi prima mea iubire!  Si as vrea ca, indiferent de ce viata ne-ar rezerva, sa vezi in mine o femeie puternica, realizata si independenta. Am sa va fac mandri de mine dar, mai intai, trebuie sa ma nasc.
Va iubesc dinainte de a va vedea.
Fetita voastra

1 comentarii:

Unknown spunea...

Like!

Trimiteți un comentariu