marți, 22 iunie 2010

Imnul Liberty Parade 2010


Primele acorduri din imn s-au putut auzi in paralel pe Radio 21 (Muzica Ta cu Cristi Stanciu si Marian Soci) si pe Vibe FM (Request 629 cu Liviu Hodor si DJ Andi) si pe monden.info. Piesa este compusa de Vibers (DJ Optick, Avi si DJ Andi, Serban Cazan (Radio Killer), Chris Mayer) iar vocea este, asa cum s-a banuit si tot comentat pana acum, a lui Connect-R, unul dintre cei mai in voga artisti ai momentului. So, cum va place, cum vi se pare?Mai jos si Imnul Liberty Parade 2009

4 comentarii:

Di spunea...

E ok, mai mult de atat nu-mi transmite nimic :).

D. spunea...

Pacat ca eu nu am cum sa le aud,mi s-au stricat boxele :(

Dana spunea...

Mi se pare cam ...sărac, la prima audiţie. Poate tot ascultându-l o să îmi placă mai mult...(legea familiarităţii). Bănuiesc că o să se audă şi simtă super ACOLO, în mulţime. Părerea mea este că niciun imn nu se compară cu Surreder!

zmeurică0112 spunea...

Sincer? Nu-mi place :)) ha ha ..raman la Parazitii mei ;))

Trimiteți un comentariu