miercuri, 30 martie 2011

Cat e ceasul?!


Aceasta este intrebarea pe care tot mi-opun in ultimele......5-6 zile de cand s-a schimbat ora. Imi este foarte greu sa ma trezesc dimineata la 6, intarzii la ore si seara nu pot adormi decat dupa ora 12 (ora noua).

Cine mama naibii a venit cu geniala idee de a trece la ora asta de vara/iarna? Eu una nu ma pot adapta, inca.imi va fi greu, stiu, dar pana atunci trebuie sa schimb alarma telefonului dimineata ca sa ma trezeasca :)).

Medicii si oamenii de stiinta au descoperit niste efecte adverse ale trecerii catre noua ora:

Efectele trecerii la ora de vară

- afectează bioritmul melatoninei (hormonul implicat în semnalizarea timpului din zi sau a momentului din an )
- scade vigilenţa
- astenie de primăvară

-Creste nivelul de stres si cauzeaza tulburari de somn

-creste rata sinuciderilor la barbati

-creste riscul de infarct cu 10%
- depresie

Astenie, depresie....aoleeeu deja ma doare capul. Trebuie sa îi multumim tipului de aici pentru acest minunat....cadou.:D

Serios acum, voi cum faceti fata noii ore?:D
Va pup,RoxX

5 comentarii:

Gabi spunea...

Fac fata intarziind la ore:))

Secret life spunea...

eu una nu am probleme cu schimbarea orei:))

Anonim spunea...

:)) de ce creste rata sinuciderilor la barbati
:)) :)) :)) ......... ALEX

Anonim spunea...

E adevarat ca e greu la inceput dar dupa un timp vei intelege utilitatea practica a schimbarii orei , chiar daca te expui :P
Bogdan

Di spunea...

Eu dorm pe mine cu succes! :))

Trimiteți un comentariu