sâmbătă, 21 mai 2011

Gata cu fotosinteza!!

Buna dragii mei.Ştiu, ştiu. Nu am mai postat nimic de ceva vreme. Am fost prinsa in o mie de chestii la school and Co dar GATA! Miroase a vacanţă. Tezele le-am dat, căldura a sosit, luna mai e pe terminate şi vine vara. În seara acesta va voi delecta doar cu o melodie, aşa, ca de sărbătoare, urmând ca zilele urmatoare să scot de la naftalină câteva articole la care tot mă gândesc de ceva vreme.

Este sărbătoare, aşa că îmi fac datoria ŞI pe blog să urez tuturor ce îşi sărbătoresc azi onomastica sanatate şi ce e mai bun pe lume.LA MULTI ANI!..Melodia de saptamâna aceasta este Stefan Banica - La multi ani de ziua ta. Enjoy it! RoxX


Stefan Banica ~~~~ - La multi ani de ziua ta !!!!!

Asculta mai multe audio ambientala

1 comentarii:

Anonim spunea...

Miroase a vacanta bine zis :D si vreau sa fiu primul care are onoare de a-ti multumi de urare :P ms si tine-o tot asa !!!

Bogdan anonimul

Trimiteți un comentariu