luni, 22 noiembrie 2010

6 am.

6 dimineata.Ma indrept cu pasi grabiti spre scoala.Pe drum nu e nici o suflare omeneasca.Frigul ma cuprinde.....suflu sa ma incalzesc,dar..nu pot.Orasul monoton este acum de nerecunoscut.Masinile se odihnesc linistite in parcari,cainii vagabonzi casca lenesi de dupa tomberoane,iar copacii solemni vegheaza linistiti orasul,de parca ar tainui un secret stravechi.Ajung la liceu.De indata ce intru,toata atmosfera pasnica este brusc uitata,ca un cosmar de care vrei sa uiti cu orice pret.Tumultul,vacarmul,multimea de feţe(ne)cunoscute imi obosesc mintea inca adormita.Inca o saptamana a inceput.......^_^

Nu am mai intrat de mult pe blog.Nea,e perioada stressanta a tezelor,stiti cum e.Eu va citesc tuturor articolele si daca am timp mai las si cate un comentariu-doua.:)Saptamana aceasta vreau sa va prezint o piesa care pe mine m-a cucerit din prima,este vorba de piesa TAXI - Cele două cuvinte,lansat pe data de 11 noiembrie în Kulturhaus.Pe langa originalitatea versurilor,m-a atras in special clipul care a reunit 26 de barbati celebri din Romania.De la Vizante, Oreste, Şerban de la Animal X, Bitman,pana la Chilian, Ianţu, Turcescu, Cabral, Cotabiţă,videoclipul este un maare hit.Va propun si voua sa il ascultati si sa imi spuneti o parere.:)

Vă puup!

RoxX


8 comentarii:

Secret life spunea...

melodia este foarte frumoasa.in general cei de la Taxi scot melodii frumoase ,ce te ating la suflet,sau te pun asa ...pe ganduri .

JustLikeMe spunea...

Super melodia e foarte frumos ca a reunit artisti din domenii diferite.
Cat despre cele 2 cuvinte odata e de ajuns sa spui persoanei iubite dupa reusesti ca altfel...:))...

Gabi spunea...

absolut superba, vocea, melodia, totul... o sa imi ramana in minte pentru mult timp.

Di spunea...

Ma bucur ca au ales sa promoveze piesa asta cu clip si tot tacamul. E atat de draguta si amuzanta.
Succes la scoala, cu tezele si tot restul vacarmului!

zmeurică0112 spunea...

Superba melodia. Mi se potriveste ca o manusa. Si am ajuns la concluzia ca am fost barbat intr-o viata anterioara.

bibabum spunea...

la 6 erai deja in drum catre scoala... mi se mi se parea naspa ca incepeam la 8

vLad spunea...

urat .... scoala :))))

Sergiulica spunea...

Introducerea articolului e fenomenala. Ai reusit sa imi creezi o imagine superba in minte cu acele descrieri.

Videoclipul e genial. :)

Trimiteți un comentariu