duminică, 26 septembrie 2010

Let’s do it,România!


       Sâmbătă, 25 septembrie a fost declarată Ziua Curăţeniei Naţionale. Datorită campaniei Let’s Do It, Romania! a fost o zi deosebit de încarcată pentru toată Romania. Cu o participare de peste 150000 de voluntari pe tot teritoriul ţării s-au adunat peste 6500 de mormane de gunoi.

          La campanie s-au alăturat şi elevii buhuşeni de la Colegiul Tehnic „Ion Borcea”.Colectivele claselor a X-a D şi a XII-a D,îndrumaţi de doamnele profesoare Camelia Bârlădeanu şi Camelia Ţânculescu au raspuns cu promptitudine apelului voluntar într-un număr mare.În parteneriat cu Primăria Buhuşi,compartiment Protecţia mediului,elevii au primit mănuşi şi saci menajeri reuşind să cureţe de deşeuri suprafeţe importante,în special zona Dealului Buhuşi-ului(Fostul CAP).

Timp  de câteva ore,voluntarii au reuşit să adune peste 40 de saci menajeri plini cu sticle de plastic,pet-uri,carton,cauciuc,polistiren,etc.Exemplul elevilor a fost urmat şi de o brigadă a poliţiei din Bacău,care s-a alăturat grupului pentru a da o mână de ajutor.

           „Noi am venit astăzi încrezători şi plini de entuziasm să strângem cât mai multe deşeuri.Vrem însă să atragem atenţia cetăţenilor buhuşeni(care,din comoditate preferă să arunce aici gunoiul decât în locurile special amenajate) să devină mai responsabili şi să arunce deşeurile acolo unde trebuie.Cu toate că noi am venit astăzi din timpul nostru liber,am dobândit o experienţă grozavă,am devenit mai uniţi şi ne-am distrat.Sperăm să se menţină pe cât posibil curăţenia,pentru că ar fi păcat de efortul depus aici”,declară Roxana Costea,elevă în clasa a X-a D

            „Noi am aflat de campanie de pe posturile de televiziune şi de pe site-ul oficial al campaniei.Ne-am înscris la activitate nu ca şi cum ar fi o corvoadă,ci pur şi simplu ca pe o activitate benefică pentru noi toţi.Consider că proiectul este foarte educativ şi chiar dacă este prima dată când particip,sunt sigură că şi la anul vom participa mai mulţi cu mare drag”,declară doamna profesoară Camelia Bârlădeanu.

 

Vor reuşi buhuşenii să menţina curăţenia sau peste câteva săptămâni vor fi altele la loc?O îńtrebare care rămâne deocamdată fără răspuns..

P.S:Pozele au fost facute de o colega,in timp ce lucram.Trebuie sa mai specific ca eu sunt cea in roşu?:))









3 comentarii:

Sergiu spunea...

Harnica Roxx, la fel ca multi altii. Felicitari!

Di spunea...

Felicitari voua ca v-ati alaturat campaniei!

D. spunea...

Felicitari, le meriti!
Ar trebui sa fim mandri de tine,d e voi, de toti cei care s-au alaturat acestei campanii.Romania merita un "mai bine".

Trimiteți un comentariu