miercuri, 25 noiembrie 2009

Imaginaţie




Am chibzuit mult timp dacă se merită sau nu să postez următoarea mea creaţie...După lupte seculare şi după multe mustrări de conştiinţă,am decis să o postez.Mulţi aţi crede că am luat-o dintr-o carte horror sau ceva asemanator.Nu,este făcuta de mine.Şi ce este ciudat la aceasta creatie este ca nu mă credeam capabilă să am o imaginaţie atât de bogată,având în vedere că am max.3 filme horror la bord vizionate.Cu puţină imaginaţie si din partea voastră,veţi putea înţelege compunerea.
       "Vântul dvenea din ce în ce mai puternic.Crengile copacilor din apropierea casei băteau în geam.Afară plouă torenţial,iar imaginea casei în lumina fulgerelor este înspăimântătoare.Păşesc timidă pe scările conacului.Nu este lumină.Aud un zgomot grav,care vine din partea stângă.Orologiul bate ora 12 noaptea.Ce caut eu aici?!Un trăsnet îmi curmă gândurile şi brusc uşile se închid singure.Îmi caut disperată în buzunar cutia de chibrituri.Dar,vai!S-au udat de la ploaia de afară.Cu greu gasesc un chibrit uscat.Îl aprind.Înăuntru este frig,ca într-un cavou.Aud un sunet în camera de zi.Nu mai stau pe gânduri.Intru!Nu era nimic.Am luat sfeşnicul de argint de pe masă şi mi-l aprind.Camera e la fel cum lăsat-o ultima oară,atunci când  mi-ai cerut să plec.Nu te voi ierta niciodată pentru asta.Te urăsc.Brusc am simţit ceva rece în aer.Inima îmi bate cu putere.Cineva sau ceva este cu mine în camera.Îi simt respiraţia rece lângă urechea stângă."Cine eşti??"strig.Dar nu era nimeni să-mi răspundă.Nu vreau să mai stau nici o secundă în locul ăsta blestemat.Ies din cameră şi urc în grabă scările.Vreau sa ajung în pod să stau până dimineaţă.Voi fi în siguranţă acolo.E ceva umed pe balustradă.Nu-mi dau seama ce este.Un fulger lasă să se vadă:era sânge!Se întâmplă ceva necurat în casa şi nu ştiu ce.Am ajuns în sfârşit la etajul al doilea,unde este camera ta.Mai ţii minte cum îmi spuneai că mă iubesti?...Dar picăturile de sânge sunt şi aici,pe podea.Mă simt cumplit....Mi se face rău........Îmi vâjâie capul....Aud voci...voci demonice...O fi adevarate sau sunt doar rodul imginaţiei mele?Picăturile de sânge se opresc in dreptul camerei tale.
inima este cât un purice.Îmi trec prin cap mii de gânduri...Toţi demonii din iad se pare că şi-au făcut loc aici..Nu mai vreau să mai stau.Deschid uşa.Scâââââţ!!!!Văd ceva negru întins pe joc..Ma apropii..îmi este frică..pare o siluetă umană cu faţain jos...il apuc de braţul drept şi îl întorc spre mine..e...e....e....eşti TU!Deodata uşa s-a inchis iar nişte râsete demonice se auzeau de partea cealaltă a uşii.Deci nu era imaginaţia mea de vină.Se pare că voi sta inchisă noaptea asta cu un cadavru.!


*later edit* http://rooxx.blogspot.ro/2009/11/imaginatie-2.html

14 comentarii:

Cati. spunea...

Imaginea s-a potrivit cu povestea,foarte horror.Mi-a placut,ma bucur ca nu e atat de infricosatoare in cat sa visez la noapte

zmeurică0112 spunea...

Foarte tare :D imi place la nebunie, ar trebui sa te apuci sa scrii nuvele de gen.. poate o sa fii noua Edgar Allan Poe, numai ca in varianta feminina :p

Makaveli spunea...

Vrei ca blogul tau sa arate ca un site adevarat cu un desing unic,contacteaza : tupac_makaveli2103@yahoo.com pt detalii

Anne spunea...

chiar ca pare cam horror :)

Zad spunea...

mai mult psihologic, zic eu

Unknown spunea...

@zmeurică0112:chiar am vrut sa scriu o carte de genu,mai mult poliţist...îmi place cum scrie poe,cred că a fost inspiraţia mea!Muza mea!:D


@Zad:Depinde de cum o priveşti!;)

Di spunea...

Eu cred ca totusi ai vazut mai mult de 3 filme horror...uita-te si tu ce-a iesit

Unknown spunea...

@Di:Pe cuvântul meu de onoare dacă am văzut max 3 filme horror.I swear!Cred că mai bine ziceam:nu am văzut mai mult de 3 filme horror,dar am citt în schimb muulte cărţi poliţiste!Am capătă sens,nu?:D

Gabi spunea...

deci da....imi era dor de povestile de groaza de la romana

esti geniala....

ai o imaginatie fantastica

nu ca mn.sf-uri..D'oh!

D. spunea...

Imi place..E asa...E asa cum ai vrut tu sa fie, pentru ca e a ta :)

Nu citesc prea des povesti horror, dar mi-a placut.Ce zici daca faci o continuare?Sunt curioasa sa vad ce se intampla peste noapte :) Sau poate scri o carte...Ne anuti si pe noi sa o cumparam :P

Eu tot te provoc la o continuare :)

Unknown spunea...

@DiDi:mă bucur că îţi place,accept provocarea!voi reveni în câteva zile cu continuarea!;)

Ionny spunea...

Mai tare decat un scenariu horror.Poate, in viitor, vei face cariera cu chestia asta!:)

Mr. Mathers spunea...

ma bucur ca nu's singuru cu povesti de groaza!mult talent...sper ca o sa postezi mai multe creatii!

X. spunea...

Da este cam horror :d
Imaginatia ta e foarte dezvoltata iar povestea e foarte interesanta... te tine in tensiune si cand incepi sa o citesti nu te poti oprii.
:)

Trimiteți un comentariu