joi, 22 octombrie 2009

Piramida

Îmi pare nespus de rău că  nu am reuşit să aranjez poezia aşa cum aş fi vrut eu..    

 Ieri
Te-am vazut
Si mi-ai placut
Ti-am schitat un zâmbet
Tu însa nu mi-ai raspuns
Ai trecut nepasator-ca un orb
Am staruit,am insistat,am strigat
Tu nu mi-ai raspuns.De ce?mai bine tac
Te faci ca nu ma vezi dar stii ca gresesti .
Esti o stana de piatra,esti ca un faraon intr-o piramida
Singur mai mereu,asteptându-ti cu ardoare sfârsitul
De ce nu socializezi?...nu esti satul de ei?...esti prea indiferent
Stiu ca m-ai vazut,dar esti cam tacut.esti...o piramida

4 comentarii:

Cati. spunea...

Frumoasa piramida...adika poezie:)

D. spunea...

Wow...E super!Ar fi fost si mai grozav daca ar fi iesit chiar ca o piramida! Dar tot e super!

Ionny spunea...

Eu am gasit alta poezie pe net, scrisa in forma de piramida, dar nu mi-a trecut prin cap sa o salvez...:D


App, frumoasa poezie

zmeurică0112 spunea...

foarte frumoasa poezia :) si nu conteaza sub ce forma e scrisa, ci mesajul pe care il transmite :) am avut si eu o perioada cand ma regaseam in versurile astea, dar am trecut peste :D

Trimiteți un comentariu