miercuri, 8 iulie 2009

Hai la mare,hai la gunoaie....


Problema curăţeniei revine si anul acesta.La mare,sau la munte dăm peste pet-uri,pungi de plastic etc.În unele staţiuni de pe litoral este curăţenie.Dar în alte părţi îţi este şi greaţă să intri în apa.Autorităţile sunt neputincioase si ridică din umeri şi spun că se bazeză pe cei 7 ani de acasă ai fiecărui turist.Şi au mare dreptate.Astea sunt motivele pentru care multi aleg litoralul bulgaresc sau strandurile.

,,E mai curat si mai ieftin''-spun majoritatea turistilor.Tanti Udrea,de ce nu va ocupati de turismul românesc?!Soluţia:Educatia.-care din pacate este tot mai putina-

4 comentarii:

D. spunea...

Aprob ceea ce ai zis, nu de curand m-am intors de la mare...Din Romania, si, cel m-ai mult mi-a neplacut apa in unele zile murdara de..alge! Desi au fost si zile cand era curata :)

Di spunea...

Autoritatile sunt nepasatoare pentru ca ele isi fac concediul in strainatate la fel ca si cei putini educati, pe plaiuri mioritice raman doar cei neciopliti.

Gabi spunea...

suntem in romania.nici nu ma mai mir.de curand am fost la munte pt un timp scurt intradevar dar am vazut destule.imi pare rau ca nu putem avea o tara civilizata.

xxmusikxxkod spunea...

Nu cred ca ar trebui sa ne mai surprinda nimic.Ori la munte sau la mare este la fel.Personal eu prefer la munte insa felul in care arata padurile pline de deseuri si alte din astea. La fel si marea,nu-ti mai trebuie nimic:(

Trimiteți un comentariu